Biura Obsługi Klienta. 4 komentarze


Rozmowy przez telefon, a zwłaszcza te z Biurami Obsługi Klienta bywają trudne. Bywają, bo jakość usług znacznie się poprawiła. Częściej niż zwykle, dzwoniąc do BOKu, słyszymy po drugiej stronie, miły, profesjonalny i serdeczny głos. Sporadycznie się zdarza, że odbierająca konsultantka czy konsultant, rozmawia z nami w sposób arogancki. Jedno, co mógłbym zarzucić, to słowotok, prędkość z jaką przekazywane są informacje po drugiej stronie słuchawki – jak dla mnie, to czasami za szybko ;o)
Jedno jest pewne, firmy robią wiele, żeby poprawić kontakt z klientem. Czasami gorzej wypadają klienci, którzy wyładowują frustracje na pracownikach BOK, to pozostawia wiele do życzenia.
Bo przecież kultura osobista obowiązuje w obie strony ;o)

Rozmowa babci z konsultantką stara jak świat, ale warto posłuchać :o)

1,935 total views, 1 views today

Please follow and like us: